2015. szeptember 8., kedd

Augusztus 31. – a nyár utolsó és egyben a munka első napja – Perl Enikő



Még korán volt, mikor csörgött az óra, de sütött a nap, szép idő volt. Ma volt az első munkanapom a gyakorlati munkahelyemen, tehát fel kellett kelnem. Már nagyon izgultam.
Egy DM üzletben kaptam munkát. A munkatársaim nagyon kedvesen fogadtak, ami nagyon megkönnyítette a munkakezdést. Először a balesetvédelmi és tűzvédelmi előírásokat kellett megismernem.  Ennek ellenére rögtön elvágtam a kezemet a késemmel, ami nagyon vicces volt. Aztán megkaptam a pólómat és a névtáblámat és elkezdhettem a munkát. Új áru érkezett, ezért nagyon sok munka volt. Egész nap árut kellett pakolnom, ami egy kicsit fárasztó volt. A nap végén még takarítanom is kellett. Délután 5 órakor vége volt a munkaidőnek és hazamehettem.
Az idő nagyon gyorsan telt, mert jó társaságba kerültem. A kollégáim nagyon kedvesek és barátságosak, nagyon menőnek találták, hogy Magyarországról jöttem. A szünetben Katrinával és Cassandrával egy vendéglőben ebédeltünk. Azt hiszem, két új barátnőre tettem szert. Már az első munkanapon 10 vevőnek tudtam segíteni. Szerintem, jól csinálom a munkámat. Ez a háromhetes gyakorlat jól fog mutatni az önéletrajzomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése