2016. szeptember 7., szerda

Janka és Levente a Gourmettánál



Janka: Mindketten a Gourmettánál (catering cég) dolgozunk, de mindig más helyszínen. Engem általában autóval visznek a munkahelyre. Legtöbbször a TDDK-ban dolgozok, de voltam már az AOA-nál a repülőtéren, valamint a központban is. Bár a TDDK-ba 1 órát kell utazni, mégis ez a munka tetszett meg a legjobban.A munkatársaim nagyon kedvesek és segítőkészek és a főnökömmel is sokat beszélgetek.


Levi: Az első napomat a Janka jelenlegi munkahelyén töltöttem. Nagyon jól éreztem magam, kedvesek voltak a munkatársaim. A második naptól péntekig egy iskolai menzán dolgoztam. Nagyon nehéz volt, sok dolgom volt, de így gyorsan telt az idő. Múlt hétfőn a nagyfőnökkel beszélgettünk, majd elvitt arra a munkahelyre, ahol azóta dolgozok. Ez a munkaügyi hivatal. Nagyon szeretem a kollégáimat, nagyon hiányozni fognak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése