2018. szeptember 9., vasárnap

Szakmai gyakorlat egy pékségben - Bakk Tímea


Én Németország egyik legelterjedtebb pékségében dolgozok, a Möbius Bäckerei-ban. A munkahelyem a Koblenzer Straße megállónál található. Sokféle feladatot kaptam a főnökömtől és a kollégáim a lehető legtöbb mindenre megtanítottak. Takarítástól kezdve a péksütemények előkészítésén át még a kasszázáshoz is eljutottam! De ezeken kívül tökéletesre fejlesztettem a csomagoló technikámat, különböző forróitalokat készítek el, vendégeket szolgálok ki, sőt, még arra is van alkalmam, hogy elbeszélgessek velük. Egyszerre ketten, valamikor hárman dolgozunk együtt, nagyon segítőkészek a munkatársaim, bármiféle kérdéssel tudok feléjük fordulni.
Volt olyan szerencsém, hogy még szabadnapot is kaptam. Ezen a napon a korábban végzőkkel lehetőségünk volt a Residenzschloss-ba is eljutni. Összességében nagyon jól érzem magamat és rengeteget tanulhatok itt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése