2018. szeptember 14., péntek

Szakmai gyakorlat a dm-nél - Bács Kinga

Én a dm-ben dolgozom. Szeretem ezt a munkat mert sosem unalmas, elsősorban az árukat pakolom a polcra és segítek a vásárlóknak, abban hogy mit hol találnak. Amikor nem jön áru akkor vagy a raktárban pakolok vagy az árukat rendezem a polcon, néha standolni is szoktam. Kasszázni nem kellett. A vásárlók között sok az idős ember ami azért jó, mert türelmesebbek. A főnököm és a munkatársaim is rendesek, segítenek ha bármiben elakadok. Egyetlen egy dolgot kifogásoltam, hogy sosem szólnak mikor mehetek haza mindig nekem kell megkérdezni tőlük. A bolt összességében nem nagy könnyen el lehet benne igazodni. A munkaidő beosztás is nagyon jó mindig korán végzek és még azt is felajánlották, hogy közösen beszélhetjük meg a beosztást, hogy nekem is jó legyen. Tehát összességében nagyon jó helyre kerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése