2018. szeptember 13., csütörtök

Munkahelyem, a Rossmann - Nagy Peti


Én Drezdában a Rossmannban dolgozok. Minden nap reggel 9-től 15:30-ig óráig. Naponta fél óra szünetem van. A bolt az Antonstraße 2 utcaszám alatt található. A bolt nagyon nagy és különleges bioáru-kínálattal rendelkezik, amely Drezdában csak ebben az üzletben van. Az épület ahol a bolt fekszik, hasonlít Magyarországon a Flórián bevásárlóközpontra, csak az itteni sokkal modernebb. A kollégáim nagyon kedvesek, segítőkészek és barátságosak. Minden nap polcokat töltök fel és a vevőket igazítom el a boltban. Ha a feladatommal kész vagyok, akkor a raktárban szortírozok és kidobom a szemetemet. Összességében nagyon jól érzem magam, mert a hangulat nagyon családias és otthonos. Boldog vagyok, hogy ezeket a jó embereket megismertem és örülnék, ha velük később meg találkozni tudnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése