2019. szeptember 11., szerda

Lazítás munka után - Nici

Én a Karstadtban dolgozom, itt Drezdában. Ez egy 5 emeletes áruház, minden emelet más részleg. Én az első emeleten vagyok, a női részlegen. Minden nap 8-14:30-ig dolgozom, ebből 30 perc az ebédszünetem. Ebédelni a Karstadtban szoktam, mert az 5. emeleten van egy étterem. Mivel ott dolgozó vagyok, ezért kapok kedvezményt. Általában ruhákat hajtogatok, vállfázok, rendet rakok és segítek a vevőknek. A kollegák nagyon kedvesek és segítőkészek, mindig érdeklődnek felőlem.
Munka után általában elmegyek valahova, ma Bogival és Brigivel elmentünk currywurst-ozni a Curry24-be, utána pedig megnéztük a Residenzschlosst. A currywurst nagyon finom volt, Bogi elég csípőst evett, be is könnyezett tőle.
A Rezidenzschloss gyönyörű volt, főleg a zöld gyémánt. Itt található a világ legnagyobb zöld gyémántja.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése