2019. augusztus 22., csütörtök

Az első nap Drezdában - Elek Nikolett


Délelőtt elmentünk a partnercégünkhöz és délután elkezdtük felfedezni a várost. Megnéztük az evangélikus Kreuzkirchét, az evangélikus Frauenkirchét és a katolikus Hofkirchét. Mindegyik templom nagyon érdekes volt, főleg a külseje, hogy néhol sötétebbek voltak a kövek. Utána megnéztük az Operaházat és a Zwingergartent. A város nagyon szép, nagyon régies stílusa van, kicsit olyan mintha visszamennénk az időben. A Zwingergarten után engem és 2 másik diákot elvittek a munkahelyünkhöz, utána pedig kaptunk 2 óra szabadidőt. Én vásároltam pár dolgot, sokan a Primarkba is bementek. Kb. 19 órára értünk vissza a szállásra, 20 órakor pedig volt egy rövid megbeszélés. Én vacsorára mirelit pizzát ettem, nagyon finom volt.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése